marți, 11 noiembrie 2008

Mereu aproape de tine (II)

Continuam analiza pe text, asa cum odata ex-ul analiza cuvant cu virgula unele texte din unele ziare. Nu mai mentionez ca aceleasi apucaturi de analist fin le are si actualul si trec direct la subiect – mesajul, ce vrea sa spuna mesajul, ca halatul vad ca-i mai scump decat votul.
Roata morii s-a-nvartit si a sucit mesajul senatorului Chelaru, semn ca cineva din staff s-a autosesizat cu privire la asemanarea izbitoare cu sloganul deputatului dorin(el) sau cu sloganul romtv (hai, fie - antena 1). “Alegi un parlament pentru tine” e noul slogan de pe ZdR, editia de azi. E oricum mai bine decat “apropierea” (inexistenta) dintre muritorii de rand si politicieni. Si, asa cum am promis, sloganul pedele: “Romanul pe maini bune”, semnat Marius Neculai. Parerea mea este ca Romanul e deja pe maini bune, cu schimbare cu tot, odata cu preluarea mandatului de primar de catre Leoreanu (de fapt sper sa fie pe maini bune)… In fine, eu vreau ca romanul si toata tara sa fie pe maine bune, dar nu vreau ca pedele sa tina cu mine, ci sa tina cu alte valori. Eu nu contez atat de mult…
Cu ajutorul unui A mare, PRM cica vorbeste de trecut: “Noi n-am fost la guvernare”. Nu, n-ati fost, dar amenintarea nu vine de la actuala Guvernare, parerea mea, care oricum nu are nicio sansa. Mai detaliem cum apar… detaliile, pardon, succesurile.

Ramaneti politic(osi). Brb.

Niciun comentariu: