duminică, 2 noiembrie 2008

Imi joaca portocala-n gat

Din ce in ce mai putini oameni ma iubesc. Nimic rau in asta, mai ales ca vremurile sunt nefavorabile sexului pe fuga si cu foarte multi parteneri. Problema e ca nici eu nu mai am timp pentru prea multi prieteni si, din ce in ce mai mult, ard de dorinta de a le spune unor oameni ceea ce cred eu despre ei: cel mai mult imi displace nestatornicia. Lipsa unui comportament coerent, in care “riscurile” sunt calculate, dar asumate. Un comportament civilizat, in care fiecare are dreptul la opinie si are dreptul sa fie respectat pentru aceasta. Mi se pare simplu si elegant.
La petrecerea portocalie din parc, din motive intemeiate legate de slujba, am asistat la jocul portocalei mecanice timp de vreo sase ore. Nu comentez de banii aruncati pe baloane, de bannerele ce au impanzit copacii, de caciulitele si restul materialelor electorale, desi ma mananca manutele sa fac un calcul sumar, dar elocvent, de cate paini s-ar fi putut cumpara. Dar, revin la statornicie. Am vazut in parc, la marea seara portocalie, o gramada de fosti fani ai fostei conduceri a primariei, cea pesedista. Cu mic cu mare, au venit cu totii, la geci portocalii si fluturand balonase portocalii, sa tina pumnii stransi noi puteri. M-am gandit ca fu sarcina de la seful de la zoo, leul, dar cum nu i-am vazut pe toti insarcinati, cred ca fu doar decizia lor de a linge portocala de coaja ca sa dea de miezul dulce acrisor. Totusi, inca nu inteleg de ce trebuie sa incurcam culorile intre ele, cand e mai simplu sa respectam tocmai ce ne indruma sloganul pedelist: ei cu ei si noi cu voi, in traducere politicienii cu ale lor si noi cu ale noastre.
Serios, mai ca mi-a jucat portocala in gat pana aproape sa lepad. Noroc ca am avut si ceva galben la mine, cu gust de lamaie, si am tinut mana pe rosu, ca sa vina salvarea sa ma ia si sa ma tina in pozitie verticala.

Ramaneti calmi. Brb.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cand ii spuneau multi lui Carpusor ca pana la toamna nu va mai sti nici draq de el, si nu va mai da nimeni pe "primarul nostru" doi bani, se incapatana sa nu creada. uite ca acum ne-am convind ca oamenii din jurul lui carpusor si din jurul primariei nu erau de fapt mari fani ai psd sau ai lui Carpusor ci doar niste carpe de facut ghetele pentru orice vine la conducere. (a nu se intelege in niciun caz ca il compatimesc sau jelesc pe Carpusor)

Unknown spunea...

Nu fi nasoala...stii ca nu ma pasioneaza politica dar si ceilalti cheltuie la fel de mult sau poate chiar mai mult.Numai ca asa a fost sa fie... Pupici portocalii amestecati cu trandafiri rosii si galbeni! Cati vrei tu!