miercuri, 17 martie 2010

Kiss me - muah

Muah muah, lipa lipa. S-a inventat rujul care isi schimba culoarea cand ti se face pofta... Cititi aici cui i-a venit ideea, ce face exact rujul, iar apoi va invit sa va intoarceti la mine, sa va spun eu de ce sa nu cumparati asa ceva.
Trei motive:
1. Esti cu prietenul in oras, te uiti la chelner si iti iau foc buzele. Si ochii - acasa.
2. Esti la serviciu, intra seful si iti trage o sanctiune pentru ceva, iar tu vrei sa-l... pupi. Penibil, nu?
3. Esti acasa, la tine: buza ta e rosie, iar buza lui e umflata... de somn.
Sunt o invidioasa, deoarece eu nu prea ma dau cu ruj si imi exprim dorintele mai brutal, mai ales pe blog... Nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii...

PS: Am promis cuiva ca o sa scriu toata ziua azi pe blog (tot ce-mi trece prin cap, evident), numai ca "stirea" cu cel de-al IV-lea razboi mondial dintre mine si partidul meu preaiubit sa ajunga pe pagina doi-trei-n a blogului. Asadar, azi va puteti astepta la orice de la mine! Si in rest va puteti astepta tot de la orice.

Ramaneti naturali. Brb

Niciun comentariu: