miercuri, 17 martie 2010

Cine ma?

Nu-s combativa cand vine vorba despre alti bloggeri, am eu cu altii probleme. Nu prea ma intereseaza ca zoso sau sozo sau uatever e cel mai tare, dar ca e al dracului, nu-mi pasa de "reiting", de cititorii care ma citesc in draci, de spamuri si click-uri pe bani. Ii citesc pe unii din curiozitate si pe altii din placere. De cele mai multe ori, din curiozitate am ajuns si la placere. Azi, din curiozitate am ajuns la...un top.
Auzisem pe la neamtu', cel care-i stie pe toti, de cineva numit "blogatu". Am intrat azi sa citesc si eu cine, cum, cand..., mai ales ca mi s-a parut inspirat titlul blogului. Rasfoind repede, ca n-am rabdare, am dat peste un top. Si aici, am ales vreo doua bloguri, la nimereala, care, speram eu, sa devina placere. L-am gasit, se pare, pe cel mai tare. Si citesc eu...cateva greseli gramaticale si, desi ma delectam intelectual cu orgasmul lu' nu stiu care domn care se balconea de fata cu vecinii cu o alta doamna, mi s-a taiat pofta. Am gasit un post despre "parinti ei" si cum au facut "cunostiinta" si avea "servici". Aoleu, fugi de-aici.
Atat am avut de spus: bloggeri - top - eroare de i - sex fara orgasm.

Ramaneti in top. Minitop. Brb

Niciun comentariu: