luni, 1 martie 2010

Buha e de vina

Buha lui Alex e de vina, altfel nu-mi explic ce-a trasnit in jurnalisti de, intr-o singura zi, mi-au dat martisorul peste cap... Azi am plecat de acasa numai cu gandul la marti (prescurtare de la mărţişor, deci mărţi)... Marti-n sus, marti-n jos...si de fapt a fost doar ca o zi de marti, cu trei vesti primavaratece, ba caldute, ba reci ca un crivat. In ordine inversa:

1. Valeriu Musat, colegul de la Monitorul, si-a dat demisia si a zburat spre tari mai calde, cu primaveri mai lungi si munci mai putin silnice.

2. Cristiana Bortas, odata imaginea ZdR, a dat hartia pe tv si si-a mutat resedinta din casa de la tara in apartamentul de la CNS. Asa cum spuneam si tot repetam in gand... era cazul sa avem si noi un pic de concurenta.

3. Gabriel Volcinschi s-a apucat de scris... Nu un editorial, cum mi-as fi dorit eu, ci un "utilitar". Cu patos, suparat foc, a scris despre paiul din ochiul romascanului. Eu una mai vreau... ca am si eu paiele mele, de-aia is asa de tantosa.

Ma bucur ca, odata cu primavara, a reinviat si natura moarta din presa romascana....


Off Topic:
Trei martisoare am purtat si eu azi in piept: cosarul (pe care l-am adus azi dimineata cu mine, special pentru fanii mei), potcoava (dupa care am urlat toata saptamana trecuta si pe care mi-a oferit-o cadou Titi) si trifoiul (primit de la primarul vostru - fie vorba intre noi, cutiuta era portocalie, dar snurul a ramas alb-rosu).
Pentru mine, martisorul e un simbol si inca ma bucur de el ca un copil mare. Anul asta o sa port o potcoava, potcoava de la Titi. Dar am primit si un martisor "mai" special, de la viceprimarul orasului. Un martisor "editie limitata", placat cu aur... Martisorul ca martisor, aurul ca aurul, gestul absolut minunat, dar ce mi-a placut a fost prezentarea - inedita, atent creata... Pana maine fac si poza si pun si dovada.

Ramaneti primavarateci. Brb.

2 comentarii:

Anonim spunea...

viitorul suna bine. pacat ca nu raspunde nimeni. tot ai pomenit de cele doua ziare si o televiziune. dar de celelalte televiziuni, de casa, nu ai nimic de spus? aici ma refer mai mult la cea imbracata in portocaliu. ca si asa, am vazut, ca s-au cam ieftinit portocalele. pooop 4U

Anonim spunea...

O primavara minunata!!! N-am sunat ieri si stiam io ca am uitat sa sun pe cineva cand veneam de la imputita capitala europeana...
Lav iu forever!!! Stii tu...