miercuri, 3 februarie 2010

Spune si fugi

Nicio zi fara studiu... Asadar, cica daca-i spui sefului verde-n fata ceea ce, cu adevarat, crezi, esti mult mai fericit. Asa spun cercetatorii, fara sa ia in considerare si… efectele adverse, cele pe care, mai apoi, numai medicii le mai pot trata : zgarieturi, maini rupte sau streang de gat, nu neaparat in aceasta ordine. Este posibil ca ceea ce spun ei sa fie cu adevarat fercirea, daca aceasta se traduce prin aceea ca, dupa ce spui, te duci fericit acasa si nu te mai intorci (cel putin nu la acel serviciu).

Eu mai scap, din cand in cand, un adevar, mai zbier o urlatura, dar fericirea mi-o caut (si gasesc) in alta parte. Cred ca are legatura cu instinctul meu de conservare, care imi tot repeta: « spune si fugi !».

PS : Pe de alta parte, daca data viitoare imi spune seful ce crede cu adevarat ?! Atunci sa vezi fericirea de grup… Oricum, cine nu are sef, dar vrea sa fie fericit, n-are decat sa-si cumpere !

Ramaneti fericiti. Brb

Niciun comentariu: