luni, 1 februarie 2010

Barbatii se gandesc de la sex…

de 5.000 de ori pe an… Stire facuta dupa ce… asa cum bine stim… cercetatorii britanici au mai facut ei un studiu mic… Ideea e ca barbatii e porci si femeile nu e oameni, iar barbatii se gandesc muuuuuuult la sex, dar de facut ciu-ciu. Pe sistemul ca e mai usor sa te gandesti decat chiar sa faci.

Am cativa prieteni (de sex masculin) care nu se integreaza in acest sistem sexisto-misoginistic. Probabil si pentru ca au serviciu, muncesc si nu au timp de tampenii (nu insinuez ca sexul e o tampenie, ci ganditul intr-una la sex poate fi o tampenica mica).

Mai am alti prieteni, insurati sau ca si cum sunt insurati, care se gandesc la sex in timp ce fac sex, deci nu ajung niciodata la numarul fabulos de 5.000 de ori sau de pozitii.

Bag de seama ca deja m-am gandit la sex de vreo cinci minute azi, asa ca e timpul sa-mi iau o pauza…

PS : Pun pariu ca cercetatorii vor face un alt studiu in care vor demonstra ca femeile fac sex de 5.000 de ori pe an, dar de fapt de gandit n-au mai apucat, ca a si sarit iepurasul…Cine dracu’ plateste studiile astea pe care le tot citesc eu, fara sa ma gandesc la ele ?!

Ramaneti sexosi. Brb

Niciun comentariu: