marți, 2 februarie 2010

Ma declar... interesanta

Afara ploua, ca doar e ziua mondiala a zonelor umede ! Nu-i de vina Basescu, ci jurnalistii e de vina... ca ei este interesanti pentru unii si interesati de altii. In fine, un portocaliu, cu minte odihnita, vrea sa ma puna pe masa lui ANI.

Hai sa fiu eu prima care arunca piatra.

Declaratie de Interese

Subsemnata Claudia-Iulia Matei, cu domiciliul in Roman..., angajata a SC Romtel Media Consulting SRL (a.k.a RomTV Roman), declar, pe propria raspundere, ca detin o singura functie (n-are importanta cum si ce) si asta numai la RomTV.

Mai detin un interes, deloc ascuns, pe blogul meu, la adresa www.claudiamatei.blogspot.com, unde, sa spunem, sunt unic actionar in timpul liber si liberul meu arbitru.

Semnez si jur, cu mana pe Biblie…

PS : Astept acum interesele celor de la tv mogulilor nemteni. Acolo sa vezi pagini si pagini... ingalbenite, inrosite si cu miros de portocala... La Roman, slabut cu interesul.

PS2: Ramane intrebarea: Da' bani fara chitanta pot lua de la partide sa-i fac pe candidati mai frumosi decat sunt..., ca de declarat tot am declarat functii, iar interesu' e cu fesu' parca... Gata, acum chiar ca s-a facut curat in presa. Noroc cu astia luminati din pedele. Mai degraba, cred ca vine e a mea, ca-s eu preacinstita si n-am niciun interes!

Ramaneti integri. Brb.

3 comentarii:

Neamtu' spunea...

Neah: subsemnatul Neamtu', ma declar interesat de blogul dumneavostra! Asta este o declaratie de interes :))

Claudia Matei spunea...

@neamtu: eu cred ca vrei sa mi-o (s)pui... N-am inteles, da' bine pa si la multi ani...Brb

K spunea...

Daca nu v-as cunoaste as pune botu'...