marți, 2 iunie 2009

Minciunele pe paine

Pentru ca nu ma duce primarul in belgia si-s ofticata si o sa am cearcane cat o zi de post si am sa slabesc trei kilograme, scriu cele ce urmeaza… Ieri, la inceput de saptamana, consilierul all-do a calcat stramb. Dupa zile, nopti, ore, minute…de abstinenta de la lucruri dulci, all-do a picat in capcana destinului si a pacatuit. O singura data, dar nu mai conteaza. Cu o minciunica de la “bradu”, care a alunecat pe gatlej precum minciunile politicienilor (ale unora) aluneca prin difuzorul de la televizorul cu lampi (nu mi-am permis inca un home cinema). 


Ramaneti dulci. Brb. 

2 comentarii:

All-do spunea...

Asta e...am gresit, pe panoul rusinii cu mine. Stau jos la colt, pe coji de nuci (pe care nu eu le-am mancat, pe cuvantul meu).

Maine mananc numai...apa. Sau cafea?!

Claudia Matei spunea...

@all-do: important e sa nu ajungi pe presh, dar, din cate am auzit eu, pacatuiesti numai cu stomacul deci... no presh pentru tine... (pentru asta dai tu cafeaua). Eu sunt sure ca it's not sugar, deci pot sa ma duc tu za airport? Brb