miercuri, 3 iunie 2009

Libertatea cu de-a sila

Am parcurs, iar din greseala, libertatea, pseudoziarul fara de pereche, unde libertatea de expresie, de dezbracare-dezbracate si prost gust nu are margini, unde expresia “mi-a umplut curul de lacrimi” (a zavorancei) este titlu de articol. Vazusem si ieri poza nadiei comaneci si a fostului impresar si un titlu de scandal. Ieri n-am fost curioasa, nadia oricum e de nota 10. Azi, am insistat, fiindca era continuare la episodul pilot si ma asteptam la best-seller. Subiectul e simplu. Cu cine a facut-o nadia cand era mica. Asa si? Ceva cu niste bani, cu nume sonore din politica si muzica. Asa si? Ca-l iubea pe baiatul de la benzinarie, dar se culca cu altul si voia sa se marite cu povestitorul. N-am inteles prea multe din firul povestii, dar mai rau e ca nu inteleg de ce intereseaza pe cineva ca Nadia bea un sprit cu baiatul lui ceausescu acu’ enspe mii de ani sau ca facea echerul pe doua scaune cu banica?!

Culmea, in text, nimic despre faptul ca datorita ei nota 10 la gimnastica nu e doar un mit?! Eu cred ca fiecare e liber sa faca ce vrea, atata timp cat nu deranjeaza pe cei din jur. Totusi, vreau nu vreau, libertatea imi ingradeste mie dreptul la intimitate, imi pateaza amintirile frumoase despre unii si, vorba lor, mi-e curul plin de lacrimi cand ma gandesc ca ne numim toti presa. De scandal sau de cacat.

Ramaneti liberi. Brb.

Niciun comentariu: