marți, 13 ianuarie 2009

Sevraj… dupa pufuleti

Si a venit o zi dulce de sambata, cand nimic nu prevestea ceea ce avea sa se intample. O simpla zi de ianuarie, in care soarele, ca de obicei, a rasarit, dupa care s-a pregatit sa apuna. In tot acest interval, “tocmai eu” m-am apucat sa ma las de fumat (cred ca aceasta nevoie de lipsa de tutun se ia). Am dat usor gres luni, cand am tras, in vazul tuturor, un pufulete pe nas.
Le cam trag de prin 2000, asa ca opt ani de casnicie fructuoasa nu se pot uita chiar cu una cu doua. Eu, ca toti sotii, am bagat bani in acest viciu, iar viciul, ca toate femeile, mi-a adus satisfactia de moment, ca, imediat dupa ce s-au scurs cele 5 minute, sa ma lase si fara bani si cu un gust amar.
Unii mi-au zis sa “le reduc”, altii sa iau cu pastilele minune, ba sa trag mult aer in piept, ba sa imi lipesc plasturi pe corp, ba sa pun banii de pe tigari intr-un porcusor si cate si mai cate. Cel mai simplu (de zis, nu si de facut) este sa spui NU! Atat timp cat ai mintea ocupata, va spun eu ca nu e asa greu. Cand te apuca nervii (ceea ce la mine e ca respiratia) sau cand te apuca plictiseala este mult mai greu. Dar trece, asa cum spuneam cand eram mici, cu un pic de apa rece. Mai are cineva vreun sfat?

Ramaneti sanatosi. Brb.

7 comentarii:

cătălinu™ spunea...

Inteleg sa nu-ti recunosti varsta, cind ii spui cuiva ca ai... 23 de ani. Da' la asta cu tigarile, haida-de, aia cu anul 2000 e cam gogonata. Ia mai adauga tu vreo 3-4, acolo...

Claudia Matei spunea...

@catalinu: Oooo, ba din contra, daca ar fi sa fiu precisa, as mai adauga 2001-2002 chiar, ca ce fu inainate fu de ordinul unui juma de pufulet pe zi, acum ajunsesem la o punga intreaga. Nu la o punga cu pufuleti simpla, ci la una cu 30% in plus :D.

Anonim spunea...

Stiu si eu? Iti trebuie foarte multa vointa... Si este mai usor cand ai mintea ocupata cu altceva.

Claudia Matei spunea...

@cristina: Multumesc, asa cred si eu. Minte ocupata, in trup sanatos :)! Nu e asa de greu, acum m-am obisnuit cu gandul...

Anonim spunea...

Suc de morcovi, mestecat gume, baut apa. Gaseste alta ocupatie decat sa te gandesti la fumat.

Paul

Anonim spunea...

Vezi sa nu te apuci de rontait acadele sau seminte. Tentatia exista... si ingrasa...

Anonim spunea...

cineva ti- a dat reteta fermecata: schimba-l cu alt viciu!:*