marți, 24 martie 2009

Am privirea inteligenta, dar nu stii sa te exprimi

Cand mai dau in balbaiala, mai imi spun prietenii sa reiau, sa incerc cu propriile mele cuvinte… Uneori imi reuseste, alteori raman la cuvinte specifice primatelor: nggg.

Am fost plecata la Bruxelles, asa cum nu prea elegant au povestit mai intai altii - aici. Am vrut si eu sa ma spovedesc, sa povestesc - nu picanterii, ci cateva mici detalii, dar importante pentru farmecul nostru, al romanilor. Desi erau frumoase, amuzante, rautacioase, de prost gust, asa cum sunt eu in general (adica frumoasa si amuzanta), ma abtin, deoarece observ ca indiferent de ceea ce as fi pus pe hartie/ecran, s-ar fi gasit cineva care sa interpreteze si sa strice tot farmecul. Na, ce sa-i faci, unii este praf, iar altii varza. De Bruxelles.

 PS: Eu am privirea inteligenta, ma exprim mai mult in practica, insa am invatat ca improscatul cu noroi degeaba este o caracteristica a celor care au privirea in x. Sunteti zero, x si zero!


Personaj: necunoscut, sa-l notam cu x.

Etnie: bronz-ata.

Limba: romana sricata.

Loc de munca: Catedrala din Koln.

Concluzie: ce mica-i lumea!

Ramaneti zambitori. Brb.

Niciun comentariu: