miercuri, 14 aprilie 2010

Sondaj muncitoresc

Subsemnata Claudia Iulia Matei, de profesie jurnalist, declar pe propria raspundere ca imi caut de munca, relatiile contractuale actuale fiind iremediabil si grav vatamate. Dat fiind faptul ca-s femeie - deci indecisa -, nu stiu pe la ce usi sa bat. De fapt as sti, dar imi place si sunt usor influentabila. Chiar daca vorbim de destinul meu, il las in voia voastra. Asadar, va invit sa impartim impreuna povara gasirii unui nou loc de munca. Eu pun un sondaj, unde se pot bifa mai multe optiuni, iar unde spuneti voi, acolo voi merge la « cersit » o paine. Asta nu inseamna ca o sa ma si primeasca, dar incercarea moarte n-are. Sondajul merge pana maine, asa ca click-uiti repede. Eu imi pregatesc iesirea din scena si intrarea in istoria mass-mediei romascane.

UPDATE: NU dati click pe 1Tv si CNS, ca nu se pune. Posturile acolo sunt deja full... Le-am pus in sondaj, ca sa para ca avem o presa bogata...

Ramaneti aproape. Brb.

5 comentarii:

Claudia Matei spunea...

Raspuns pentru "anonim": am spus "cersit un loc de munca", avand in vedere ca, in actualul context politico-economic - ce frumos mai vorbesc, nu se prea fac angajari - mai ales in presa, unde sunt dati oameni afara sau se inchid "trusturi". Cersetoare, dar cu diploma... Oricum, cred ca daca vrei sa muncesti, gasesti. Brb

Anonim spunea...

Nu crezi ca esti totusi prea tanara sa intri (doar) in istoria, fie si ea a mass-mediei romascane? Glumesc. Iti vei gasi cat de curand locul...

Anonim spunea...

M-am intalnit ieri cu Neamtu si am stat la o tigara de vorba. Era tare abatutu saracu. A inceput sa se planga ca si el isi cauta de munca. Dupa ca mi-a spus ca pe Claudia a dat-o afara Luncanu, si-a pus un semn mare de intrebare in ceea ce-l priveste pe el. Zilele ii sunt numarate si lui la Rom Tv. Oare de ce? Prietenii stiu de ce!? Imi pare rau de voi...sincer. Dar sa nu intrati in panica pentru ca...vorba Cristinei...iti vei gasi cat de curand locul. La cate succesuri aveti!?

Claudia Matei spunea...

Neamtu n-are motive de ingrijorare... Asa cum am mai spus, la mine a fost "personal". Emisiunea cu blogurile e unica in Romania... Sa renunti la ea inseamna sa strici un proiect ce poate aduce bani, rating si... Da' ce stiu eu despre toate astea?! Brb

Anonim spunea...

Emisiunea cu blogurile e un proiect cat se poate de original. Chiar daca nu prinde la "babalaci" (stiu si eu? poate da, poate nu...), cred ca ar putea prinde la tineri foarte bine. De la lectura de bloguri se poate trece usor la lectura editiilor online ale ziarelor, apoi la cititul de carti... Si iata cum se nasc pasiunile...
Intr-un fel, reactia lui Neamtu' mi se pare una normala... Cand un coleg o "pateste", te intrebi daca nu cumva esti urmatorul pe lista neagra... Desi asta nu poate fi o regula...
Oricum amandoi va veti gasi usor locul oriunde. Conteaza sa fiti la fel de dinamici si de optimisti ca si pana acum...