marți, 7 aprilie 2009

De ce?

Preludiu: De ce atata curiozitate? Este o intrebare care ma macina din ce in ce mai mult si din ce in ce mai des. De ce? Pentru ca, dintr-odata, viata-mi pare un tablou inmuiat in uleiul in care unii au prajit mai intai pestele afumat, dupa care au copt gogosi si m-au chemat la desert. Tabloul semnat de atat de multi ostasi de pe plaiuri mioritice mi se face si cadou, iar unii, cu imitatia de prost gust a vietii mele in mana, mai au tupeul sa-mi si ceara bani! Nu inteleg de ce e asa de important, de ce isi macina unii creierul si isi rod unghiutele negre cu ceea ce se intampla in viata celui de langa. Nu inteleg de ce e important ce fac eu si nu ce fac politicienii pentru noi, de ce e important unde am dormit eu si nu ce au mancat saracii lumii, de ce e important cui zambesc eu si nu de ce milioane de copii nu au cui sa zambeasca!

Sexul in sine sau pe sine: Scriu toate acestea pentru ca realizez ca daca, macar la luna, as povesti cu cine am iesit la o clatita cu finetti si o gura de cafea cu zat, acest blog s-ar inrosi de accesari. Scriu pentru ca ieri ma uitam pe site-ul vedetei/vedetelor a1 – dani si mihaela – click aici. Sute de mii de vizitatori (in cateva zile) curiosi asupra vietii intime a doi oameni normali, ca mine si ca tine. Doi oameni care nu fac nimic extraordinar din ceea ce eu sau tu nu facem sau nu am putea face daca am fi in locul lor. Doi oameni a caror viata personala pe mine nu ma intereseaza. Aaaa, nu-s ipocrita, m-a interesat intr-o anumita masura daca sunt sau nu impreuna sau ma intereseaza intr-o foarte mica masura cand nu vor mai fi, dar ceea ce este intre tzero si tunu nu ma priveste.

Orgasm: Vreau ca viata mea sa intre in moarte clinica pentru ceilalti. Sa fiu conectata la aparate, dar sa traiesc la fel de intens, insa nimanui sa nu-i pese de ceea ce mi se intampla. Nu patesc nimic extraordinar, altfel as fi prima care as zbiera in gura mare si din cei doi plamani afumati ca: da, asa este! Deocamdata, strig doar “de ce?”.

Ramaneti calmi. Brb. 

PS: Nu cer raspunsuri, e un de ce mai retoric, nu cred ca exista raspuns care sa-mi multumeasca aceasta curiozitate cu de ce, de ce nu...

Niciun comentariu: