miercuri, 21 mai 2008

Revenire pe sondaj

Asadar: ma tot gandesc daca am facut bine... Pot sa-mi schimb optiunile (de dus la vot tot nu m-as duce)? Mi-am dat seama ca am actionat prost, sub imboldul starii de moment si a faptului ca ala mic era rautacios. Mai da-mi o sansa... Spun asta ca un prieten imi zice ca nevinovatul m-a recunoscut, ca la sediul de campanie este un panou cu pozele persoanelor "non grata". Acum ma spune la toti ca sunt pesedista =)). Off, vreau si eu sa fiu pe panoul de onoare, pick me pick me. Daca sunt liberala, pesedista, pedelista sau pinista e rau, nu e dreptul meu?
As lua de la fiecare cate un pic (din cele bune, caci fiecare are cate ceva) si mi-as construi un candidat - o statuie, din aur. Doar a mea. Mai este o saptamana si juma, am timp sa ma decid sa ma duc sau nu la vot..., asta daca nu plec la munte...vs,bc,is...

Ramaneti calmi. Brb. Chiar inainte de alegeri.

Niciun comentariu: